
Szolgáltatás jellemzői és feltételei
- Házhozszállítás megrendelését az online vásárlás során kezdeményezheti, mellyel kapcsolatban bővebb tájékoztatással ügyfélszolgálatunkon keresztül kérhet.
- A rendelés sikeres leadását követően munkatársaink maximum 24 órán belül az ön által megadott telefonszámon felkeresik a szállítás részleteinek és időpontjának egyeztetése érdekében.
- A szolgáltatás típusa gyűjtő fuvarozás, mely nem nyújt lehetőséget egyedi szállítási időpont megjelölésére.
- A szállítás alaptarifája a vásárolt termék az Inspira Bútor raktárától a címig /kapuig illetve telekhatárig/ történő szállítását foglalja magába.
- Az árut – emelettől függetlenül – a lakásába és azon belül is a kért helyre szállítjuk, rakodási díj ellenében, mely plusz-szolgáltatást a házhozszállítás megrendelésekor kell kérni.
- A házhozszállítás egyeztetését követően kollegáink tájékoztató email-t küldenek, melynek impresszuma az összes, szállításkor fontos információt tartalmazza!
- A rendelési adatok megadásakor mobiltelefonszám megadása kötelező, hogy a házhozszállítást megelőzően kollégáink fel tudják venni önnel a kapcsolatot.
- Kérjük, bizonyosodjon meg arról a rendelés véglegesítését megelőzően, hogy a név és a cím helyes a rendelésen.
- Szállítási késések előfordulhatnak forgalmasabb időszakokban illetve az időjárási körülmények függvényében.
- A Vásárló felelőssége a termék csomagolásának, mint hulladéknak a megfelelő elhelyezéséről gondoskodni.
A kiszállítás hétköznap 08:00 és 17:00 között történik.
Kérjük, vegye figyelembe az alábbi szállítási feltételeket.
- A szállítás napján, kérjük tartózkodjon a szállítási címen a megadott várható érkezési intervallumon belül.
- A megadott időpontban Önnek biztosítania kell a gépkocsi parkolási lehetőségét, az áru átvételét. Amennyiben szükséges, behajtási engedélyről a megrendelőnek kell gondoskodnia.
- Nehéz és nagyméretű áru esetén (PVC falburkolatok) – amennyiben alaptarifás szállítást rendelt meg – kérjük Ön is segítsen a tehergépkocsiról történő lerakodásban a termék állapotának megóvása érdekében.
- A szállítással kapcsolatos adatok módosítását kérjük legkésőbb a szállítás napját megelőző napon jelezze nyitvatartási időben vevőszolgálatunkon.
- Ha az időjárási és terepviszonyok nem megfelelőek, a szállító a szolgáltatást balesetvédelmi okok miatt megtagadhatja. Ebben az esetben a szállító cég képviselője egyeztet a megrendelővel.
- A számla kiegyenlítése utánvétes rendelés esetén kiszállításkor, a szállító cég képviselőjénél, számla ellenében, készpénzben történik.
Házhozszállítások átvétele
A rendelés átvételekor kérjük, figyeljen az alábbiakra:
- bizonyosodjon meg róla, hogy a csomagok száma megegyezik a szállítólevélen szereplő mennyiséggel
- vizsgálja át a csomagokat, ha sérülést lát rajta, az jelezze a szállítónak
Ha a csomagok száma kevesebb, mint a szállítólevélen látható, jelezze a szállítónak a hiányt. Minden eltérést, bármennyire is kicsi legyen, haladéktalanul jelentse az Inspira bútor vevőszolgálatának.
Szállítási sérülés esetén
Ha a csomag/doboz csomagolása sérültnek tűnik, az alábbiakat tegye:
- Tagadja meg a termék átvételét és kérje a szállítót, hogy készítsen jegyzőkönyvet melyben rögzítik, hogy “Sérülés miatt az átvétel megtagadva”
- Készítsen fényképet a sérülésről még a felbontás előtt és haladéktalanul értesítsen minket az Inspira bútor vevőszolgálatának elérhetőségeink keresztül.
Így azonosítani tudjuk a sérülések okait és meg tudjuk előzni, hogy a jövőben ne fordulhassanak elő hasonló esetek.
Minden esetben, haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot és jelezze a problémát a vevőszolgálatunknak.
Az Inspira bútor kizárólag Magyarország határain belül szállít házhoz termékeket.